luni, 28 septembrie 2009
Cum se aplica in marketingul comercial strategia lui Basescu privind referendumul pe tema Parlamentului unicameral? Codin Caradimu Cap si Eliza Rogalski discuta online marti, de la ora 15.00
A regizat Traian Basescu momentele care au precedat anuntul privind referendumul pentru un for legislativ unicameral si reducerea numarului de parlamentari? Ce strategie ar fi trebuit sa adopte celelalte partide inainte si dupa discursul de saptamana trecuta? Subiectul a acaparat discursul politicienilor, iar in marketing, aceasta tactica se numeste repozitionarea competitiei. Daca ar fi sa aplicam aceasta tactica in lumea detergentilor, care ar fi discursul principalilor jucatori? Codin Caradimu (Agentia Cap), creatorul lui Dorel, si specialistul in PR Eliza Rogalski vor discuta online cu cititorii marti, de la ora 15.00.Puneti intrebari prin formularul de comentarii de la finalul textului
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu